CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, February 11, 2009

Poyos Jer


Ada mamat nie cariks pasal dengan kin....

Sajer jer nak buat hal... Kalo ikutkan hati maunya gaduh besar.

Apahal lu tak puas hati dengan gua beb!!!

Gua ada kaco pc lu ker, gua guna laptop bukan kaler PINK gua kan... Lu sajer jer kan....

Malas lah gua nak tension lebey-lebey pasal benda nie....

Cuma satu jer pesan gua, kalo tak puas hati kita jumpa dalam bilik.....

Korang tengok lah sendiri mamat nie... Poyor lebih....Arghhh!!!!


p/s: I Luv u lahhh.... takutnyaaaa

11 comments:

iena hamdi said...

hahhaah ingat kan kes apa pulak tadi.. anyway... tahniah jugak la

mummysya said...

Tahniah ker takziah kak.... hehehehe!!!

MasNurin said...

hehehe tipah tertipu ler. Saspen jer ayat kalu tak puas ati jumpa dalam bilik tu.

mummysya said...

MasNurin - sajer bikin panas hati!!! hehehehe!!!

Mr Hazizul said...

dengki la tu..

rillys said...

haha..sabar jerlah :P

mummysya said...

MrHazizul - rileks lah bro... sama yg jealous dgn saper nie...

rillys - hehehehe!!! sajer cariks pasal kan....

nono said...

salam,

wahh...bgus...bloggers family...hehehehe

cik wanie said...

kak sya..

ish akk nie,
sajakan,
ingat siapalah yg cuba2 cari pasal ngn akk nie,
hurm...

apapun SELAMAT DATANG KEPADA MISTA HAZIZUL...

selamat berblogging yer abg zul,
heheheheh

Tijah Lawa said...

kau jgn durhaka kin. kita ni ibarat timun, dia ibarat durian...menggolek luka, digolek pun luka. ehhh!! suka.

wakakaka!!! aku giler pantun ah skrg!

mummysya said...

nono - bagus lah sangat tuh...hehehehe!!!

Wanie - sajer bikin gempak jer...

Tijah - Jah, haku memang suka LUKA DI LUKAI.....ahaks!!!