CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Sunday, February 22, 2009

Us!!!!

sebelum akak berceritera lebih lanjut lagi, meh sini akak memperkenalkan photographer kami yang baru.

Puan Sa'adiah aka omak den.....


Piah, Jah...omak angkat korang dah ado hobi baru, dio dah tak main masak-masak lagi dah.....



ohhhh... kami yang gediks kepenatan.....


Newly Wed!!!! Oppss!!!


Terlupa anak plak.... Sudah 4 tahun lahhhhhh kami kahwin... Alhamdulillah.... Nak buat aksi lagi BERANN takut plak kang kena santau dari jauh....Hehehe!!!



Gegurls.... Antara dema bertiga yang paling cute ialah Aries'sya..... Yang lain tu cuma tumpang glamer jer.....


p/s: hujan plak

5 comments:

kakpiah said...

caya la makcik sa'adiah!! *baru aku taw nama mak ko kin*

peh nih buleh la ambik gambor porno saya ngan anak2 lak.
wakakaka...

KV said...

sakan newly wed tu posing. Jelas akak tau!!

Nik Nurehan said...

aucchh! romentik nyer..
suka nengok family kak kin. sgt bhagaia ;)

Mamamanja said...

jeles tengok gambo mantik tu...

dah 4 taun.... bila Aries'sya nak ada adik??

MasNurin said...

hehehe samolah ngan nama makcik kita. Ekekeke pasni bole gajikan makcik saadiah sebagai 2nd photographer.