CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, March 25, 2009

Family Baru


Family Baru....

Ya.... Kin bakal dapat Kakak Ipar baru...hehehehe!!!

Yang pakai baju belang putih merah, namanya Asmahanum. Bagus nie, boleh tambah teman memasak, teman mengemas dan TEMAN SHOPPING..... hahahaha!!! Pasti!!!





Apasalah baju nikah nie putih giler, dah macam baju kumpulan nasyid plak. Cream kan chantek abang long....

Ishhh!!! nielah lelaki kan, kalo disuruhnya shopping, pelik betul..... Konon nak putih bersih, suci murni, sekali amik ko putih macam Fab ekonomi handalan...

Takpe-takpe, kita adjust samping color gold or silver, baru naik seri.....*Dah pernah kahwin, ada ker lagi serinya* oppshh!! agaknya lah kan, ku bilang agak okay??? Jgn meroyan plak!!!




Tunangnya hanya mampu memerhatikan, katanya abang long nie degil. taknak dengar cakap.

Relaklah dear!!!! esok-esok kalo dah kahwin, oklah tuuuu....



Ayoooo... memang degil lah ini olang, korang tengok belt yang dia pakai tu, buckle tengkorak..

Biasalah kan, orang dah lama hidup membujang nie, kelakuan nya aneh sikit. maklumlah takde siapa nak jaga, bila dah kahwin nanti, barulah ter-urus kan...

Hantaran dia banyak giler.... pengsan we olls nak mengubahnya.

Kalo dah suntuk sangat, sumbat dalam kotak jer... kan mudah....

Oh ye, abang nie dah bertunang hampir 3tahun. Katanya dia bukan sengaja lambat nak kahwin lagi, cuma dia nak memberi tumpuan pada anak-anaknya dengan bekas isterinya dulu coz dia taknak anak-anaknya merasa terasing dan disisihkan. Ermmmm!!! Ada jugak lelaki yang berfikiran sebegini ya.

Btw, anak sulung nya perempuan berumur 10tahun dan seorang lelaki berumur 7tahun. Dan abang long kini berusia 36tahun.....

Abang long bukan menduda 10tahun ya, kesilapan disitu, menduda 7tahun selepas kelahiran anak keduanya.

Bekas isterinya masih hidup dan bukan cerai mati... Ada jugak yang tanya tuu... Motif penceraian adalah.... RAHSIA!!!.....hehehehe!!! Jodoh tak panjang sebenarnya kan, takdir menentu segalanya....


p/s: tak mampu memilih

8 comments:

Tijah said...

ahahhh!! bagus la kawen kan? dapat kurangkan dosa..drp kapel lama2 tu..

atty's said...

tahniah kin bakal dpt akak ipar..

Puan Iza said...

kecil molek bakal isteri abg long kin tu...:-)

mummysya said...

Salam

Tijah - DOSA!!!! Takooottt!!! Betul tu Jah, kekadang takut bila dah terlebey lama, jadik betullll-betul lama dan tak berharga gitu.

atty's - TQ dear!

Iza - kurus keding...camnerlah nak fitting esok, kena letak span banyak-banyak...hehehehe!!!

Mummy Dasy said...

kurusnya bakal SIL.. congrats ya...

mummysya said...

Dasy - kurus keding ko!!!

Zanna_MamaBatrice said...

bertambah ler geng kak kin nak shopping, ronda2 and gossip...best tu....

rillys said...

tahniah yer...semoga sentiasa ngam selamanya