CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, March 5, 2009

Gusip....


Semalam Kin lunch kat Cafe. Memula ingat taknak makan, nak tido jer... Tapi tetiba kak Piah calll. katanya ada GUSIP panas...

Alamak GUSIP, haruslah pergikan... Ater blogger, harus ku tepek kat muka citer panas nie...

Orang yang nak citer pasal GUSIP tu tak sampai-sampai lagi. Sekali nampak si
Tipah jer. Oh ye, ahli GUSIP kali nie including cik Tipah suci, lagi suci murni.....





Oh ye, makanan ala-carte kat cafe nie berlabel ya.... So kalo korang jenis pentingan kesihatan, ambil jer yang label hijau tu...

Kitaorg memang tak pandang label-label nie, belasah jer..Hehehehe!!!



Tggu pun tunggu, baru Minah nie sampai. Amboi
PIAH PINK.... PINK ko eks!!! Setia nampak!!!

GUSIP yang
Kak Piah nak citer tu sebenarnya nak tayang secara LIVE jam tangan ELLE dia tu...

Dia masih tak puas hati selagi Kin &
Tipah tak dapat pegang dan merasa keindahan jam hutang tu....Hahahahaha!!!

Berlagak ye ko Piah....



Tetapi disebabkan kesombongan dan berlagaknya Kak Piah menayang jam tangannya, membuatkan Kin maunya terkam ini pompuan. Berlagak hoccay... *alamak, terplagiat plak*.

Jah, ko tengok siap dia suruk tangan dia dengan napkin tu...Over tau pompuan nie... Very the BERLAGAK...Benciks!!!!!

Takpe
Tipah, kita masih ada masa & cara laen.....Sabar!!! sabar kan sifat terpuji..Pecayalah!!

GUSIP???? Ado ko GUSIP semalam, alamak den lupo plak!!!! hehehehe!!!!


p/s: sikit-sikit mau nanges!!!

6 comments:

atty's said...

mana gusipnya nie kin..pueh kty tunggu hah..

jam tangan elle nya pun tak nmpk nie..

antalya said...

ganaz kowang main tikam2 garpu

kakpiah said...

aku tgh sabar nih...
sabar.. sabar...

Mamamanja said...

tayang jam elle tu kira gusip erk???

NuRuL 'AiN said...

huhu...main tikam2?? ganaz2...tp ape yg gosipnye?? xde pun??

ape2 pun..sy ade bg akak homework tau...slmt menjawab eh :)

tipahvogue said...

ada gusip ek semalam? takde kan kan kan??

*blur tetiba*

sabar ye piah..sabar! *sambey urut dada bersepan piah*