CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Tuesday, March 31, 2009

Perangai Daddy


Aries'sya nie ada satu perangai yang sangat buat kin geram....


Tiap kali dia nak tengok tv, berbuih mulut kin pesan supaya tengok jauh-jauh jangan duduk depan tv....

Tapi kan, Aries'sya nie bukannya dengar pun....



Mula-mula dia okay lagi, duduk jauh dari tv....




Lepas tu terus duduk dekat dengan tv.......



Dah tu, diri betul-betul depan tv.....



Nie muka plak melekat kat tv....


Grrrrr!!!! Betul-betul mengikut perangai MrHazizul.

Tapi MrHazizul bukanlah sampai sekarang camgini, cuma mengikut kata mak nya, MrHazizul nie memang masa kecik-kecik tengok tv punyalah dekat...

Adoi!!!! Ada potensi nak pakai cermin mata tak lama lagi....



p/s: Kesian tengok dia melalak sendirian.....

8 comments:

Mummy Dasy said...

huish dahsyat tul Aries'sya smpi melekat kat tv nnt sakit mata syg oiii... Daneen pun suke tgk dekat tp xde ah smpi tahap melekat gitu..

mummysya said...

Mummy Dasy - hehehehe!!! Kiranya Aries'sya lagi kronik lah kan...

lady D said...

hahaha...nasib x masuk dlm tv terus...aries'sya ooo aries'sya...

mummysya said...

Lady D - kalo masuk terus dlm tv, kira dah kes teruk tu kan....hehehehe!!!

atty's said...

fir pun mcm tu ar..org dah ckp byk kali.buat jugak..

mummysya said...

atty's - hehehehe!!! buat kita geram jer kan....

NuRuL 'AiN said...

oit...mule2 jauh...lame2 mkin dekat plak....sib baik Aries'sya x msuk dlm tv tu kan??

ermmm.....Aries'sya ni bynk ikut dady dia la...

kakpiah said...

pergh.. yg melekat kt tivi tu mmng tak leh tahan.. :D