CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, March 18, 2009

Wonder Pets


Korang tengok tak citer nie. Bukan apa, kekadang kalo kita teman anak-anak kita menonton, kita pun sama sekali layan kan. Lain lah kalo ko tak temankan...

Tapi sebab Kin layan, coz adalah dua orang kengkawan kat office suka nyanyi lagu nie.

So bila Kin pun suka, makanya cukuplah ahli untuk menubuhkan klon Wonder pet versi mak ayah...Naser, ko ada mp3 lagu nie kan dlm hp, tapi taknak ngaku!!!! ceh!!!!

Aries'sya pun suka, dia lagi pandai nyanyi dari maknya.....




Wonder Pets, Wonder Pets
Kami datang Membantu kawan yang kesusahan
Kami tak besar
Dan kami tak kuat
Bila bekerjasama, semua jadi mudah

Heey…Wonder Pets!!

Apa yang Penting, KERJASAMA.....

Apa yang Penting, KERJASAMA......


Alah, korang pun suka kan, sebab man belon pun suka....!!! hehehehehehe!!!!

hahahahaha!!! Taknak ngaku plak tuh!!!!


p/s: merasa sebijik dari yang hebat... apamacam!!!! besh!!!

16 comments:

cik wanie said...

wakakakakakka,
samalah tajuk entry kita,
cuma wanie versi tuk wanie,
tapi akk versi tuk dak ariesya,
hehehehehehehe:)

yang penting kerjasama kannnn

mummysya said...

salam

Wanie - hahahaha!!! betullllll.

syafinaz said...

yelahhh..anak2 saye pun da menghafal. ckit2, ape yg penting,kerjasame!itu jelah yg diorang dok ulang.

PinkJamboo said...

kerjasama..kerjasama..hahahah (rase nak je nyanyi kuat kuat lagu nie kat ofc, sambil guling-guling) hehehe

mummysya said...

syafinaz - aries'sya pun pandai, siap ajak karok sesama lagu nie....

Pinkjamboo - kin kat office, mesti dgr diaorg nyanyi...hari-hari sambil gelak....
heehehehehe!!!

atty's said...

fir..asik nyanyi lagu wonder pet

mummysya said...

atty's - kin pun sama lahhhh!!!!hehehehe!!!

aNIe said...

Kin...anak akak suka...tapi tulah..jarang dpt tengok sebab mak dia asyik konker TV ni...hehehehe

mummysya said...

Kak Anie - hehehehe!!! nasib baik dah RESERVEd kan tv kecik utk Aries'sya.... hehehehe!!!

ai said...

keh keh keh..
kalau kau dengar anak-anak kau nyanyi musti kau kagum punye! nyanyi penoh semangat ngko! ;P

tipahvogue said...

beb, haku pakai lagu wonderpets nih buat ringtone message aku! chumil jek dgr...walopon aku tak pernah langsung tengok citer wonderpets nih taw! ahakssss

Puan Iza said...

anak sy pun suka kartun wonder pets nie....mmg ralit kalo dia tgk citer nie....pastu kita mak2 nie pun tumpang skali tgk...:-)

[-suziey-] said...

yess..aQeel sgt suke cite nih...comel..mula2 tu i xsuka tau..tah pape tah dgr lagu dia..
kringg...telipon berbunyi...kringg....telipon...yelipon berbunyi:p
klako sgt rentak dia..tp bila hubby slalu je kasi aQeel tgk cite nih.. n nyanyi lagu nih...suke la plak..aQeel pn dh suka..bile nyanyi lagu ni je trus lari depan tv..ekekkek:D

mummysya said...

ai - sangatlah semangat gitu...

Tipah - hahahaha!!! haku pun sama beb!!!

Puan Iza - kelakar lain macam kan...hehehehe!!!

Suziey - mama kin kata lagu dia macam bodoh jer...Tapi yg bodoh tulah org suka....kannnnnn!!!!

ladyD said...

"YANG PENTING KERJASAMA".......hehehe.

kakpiah said...

aku tak bleh tahan bila dgr si zizan nyanyi lagu nih..
wakaka...