CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, March 27, 2009

Ya Betul...



Salam....

Sorylah, entry yang sepatutnya kuar lebih awal, akhirnya terdampar sepi dek tuan punya blog punya HAL SERIUS sehingga lewat pagi semalam.

Akak balik rumah kul 1.30am ko. Lewat giler, tapi urusan untuk berkerjasama kami selesai.

Pasal tu nanti Kin blogkan. Insyallah....

Oh ye, semalam ada beberapa insan duk tanya tak henti-henti, Betul ke ko kena serang beb!!! Korang memang suker gosip, tapi awas sila forward dengan betul agar tidak ditokok tambah!!!

Jawapanya adalah BETULLLLL....

Korang kena percaya coz nie citer betul, bukan tipu.

Tapi bagus jugak, ada baiknya kejadian semalam coz sekurang-kurangnya kami berdua tahu sebab dan kenapa sesetengah-sesetengah benda itu harus menjadik hak peribadi seseorang blogger.

Tapi kami tak tarik-tarik rambut atau bercakaran sesama sendiri. Cuma mahukan kebenaran. Kin rasa tak salah, atleast ada juga pihak yang tahu kenapa dan mengapa Kin jadi begini.

Tapi Kin hormat prinsip sidia yang jenis percaya pada perhubungan setia kawan walaupun pernah suatu hari diperlakukan sebegitu rupa. Tak semua orang ada prinsip sebegitu tau, walaupun pernah dicerca masih lagi punya semangat setia kawan. Syabas!!!

Bagi Kin, sebaliknya.... Kin bukan pendendam yang terlampau, tapi kin punya prinsip hidup sendiri. ibarat, sekali ko buat aku, sampai bila bila pun kin akan ingat. Untuk berdendam, tengok keadaan... See how its goes kan...

Ok berbalik pada citer mula-mula tadi, akhirnya kami berdua meluahkan apa yang patut. Apa yang patut dia dan kin tahu. tak kisahlah samada dia atau kin mahu menerima sebaiknya atau sebaliknya...

kami berlalu dengan bersalaman. Meminta maaf kiranya salah seoarng dari kami pernah dengan sengaja atau tidak sengaja tanpa sedar melakukan kesalahan.

Dia punya cara dia, Kin punya cara kin sendiri. kami ada keluarga yang perlu dibela, punya hati yang perlu dijaga. Biarlah kami dengan cara hidup kami sendiri....

Akhirnya kami......



Tak perlu ada kata, selain menamatkan nya....


11 comments:

Tijah said...

hamboihh! cemolot dgn sape tu??? ala...letak la gamba betul!!!

Zaza & Haza said...

alhamdulillah...oklah tuh berbaik2 kan.. tapi hakikatnya.. menda yg berlaku mmg susah nak lupa kan kin... nak nak kalau melibatkan peribadi..zaza pun kalau sakit ati ngan org..sampai bila2 zaza ingat..tapi takde la bermusuh cuma akan simpan dalam hati.. anyway kissh2kan muncung ariesya..gewamm..
p/s : sokong tijah...buhla gamba laga pipi yg betul kin..muehehe :P

kakpiah said...

dengan aku jahh...

nanti ko chemburu lak tgk aku lelaga pipi ngan kin..

wakaka!!

kin, yg pasal semlm tu.. totop citer je la..
bkn salah beliau pon... lebih kepada mangsa keadaan gitu..

peace :D

mummysya said...

Tijah - confius!!! Takler samapi cemolot gitu jah!!! Ko nie..hehehe!!!

nak tunjuk betul-betul kena ada persetujuan pihak sebelah lagi...

zaza - keadaan yang memaksa kita jadik begini kan...

Manusia tak pernah puas, apatah lagi kita kena puaskan hati mereka. takkan betul sampai bila-bila.

Piah - yelah piah... kesian we olls nie jadiks mangsa. Dia sememangnya bukan sasaran tapi kami mmg mangsa penulisan.

Tapi kuasa ALLAH SWT tu kan MAHA HEBAT DAN MAHA AGUNG, takder siapa mampu menidakkan nya walaupun ko seorang blogger yang HEBAT dimata mereka.

sekian.

ai said...

oooooooo....begitu ropanya....! ;P (x brape tau ujung pangkal..hihihi)

tipahvogue said...

dalam hidup kita yang singkat nih, cuba la jadi diri kita sendiri, kan kin kan? tak ke mana pon hidup nih kalo asek berdrama dan berlakon baek depan semua orang, hakikatnya DIA nampak segalanya!

sehari dua, boleh la nak tutup lobang najis sendiri, lelama nanti, berbau jugak, btoi dak?

neway, bagus la kalo sumernye berakhir dengan aman dan menuju ke arah yang lebih positif! beliau tidak bersalah, begitu juga dengan kau, aku dan piah! *tetibaaaaaaaaaaa*

harap2 ramai yang akan sedar pasnih!

hahahaha....

iena hamdi said...

ya akak setuju sangat2 kan kin.. so lets

forgive n forget ok

mummysya said...

ai - tak tahu lagi bagus ai. kalo terlebey tahu nanti, akak jugak yg susah... lebih baiklah kita berkawan macam nie jer, kang ter over kang, gaduh lagi nanti.

Bila ko nak ajak aku join geng porno ko...hahahaha!!!

Tipah - harap gitulah kan. Kin pun dah sedar yg mana kawan yg mana lawan.

Org yg kin percaya selama nie rupanya musuh dalam selimut.

Rupa parasnya sgt baik dimata mereka, tp isi dalamnya....

For me to know, for u olls to find out!!!

Kak iena- Kak nak huggg!!!!

atty's said...

alhamdullilah kin..kalo semuanya dah settle

Mama Mya said...

selalu yg menjadi mangsa org x bersalah org bersalah adalah berleluasa.. owh takut mak kang salah komen lak.. alhamdulillah.. berakhir ngan pelukan :)

mama mya
http://www.quefamili.com

cendawanintim said...

manusia ni bersifat kompleks kan...eloklah bermaaf-maafan gitu...

weol sumer sapot awak..