CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, April 22, 2009

E71


U olls ingat lagi tak entry nie....

Alhamdulillah......

Anyway thanks so much to MrHazizul coz tunaikan hajat Kin.



Nokia E71



sila abaikan muka Kin yang serabai tu, masa nie dah hampir kul 2.30am, lagi nak suruh bini dia posing bagai...

hehehehe!!!



Oh Nokia N95 masih baik dalam simpanan Kin. Tengah fikir nak bagi siapa?? MrHazizul taknak katanya.....





Selingan.... hehehehe!!! Sempat jugak tu.....


Oh ye, Kin dan MrHazizul berdating secara marathon semalam.

Aries'sya masih belum tahu yang mummy nya dah ada handphone baru, kalo dia tahu mesti dia cakap " Kakak nak main games sekejap jer mummy".... hehehehe!!!


p/s: another 3 to go

7 comments:

PuteriSatu said...

kin...tak tahu nak bagi sape eh?? kasi kat akak jekla...kui-kui-kui...

Cik Wanie said...

hik hik hik,
wah dpt hp baru yer,
pssssssttttt,
abg zul,
adkmu nak jugak!!!!!!!!
wakakakakakakakakakka........

byknyer brg make up yg baru dibeli,
brushnyer udah beli ker???
atau tunggu adkmu sampai sana baru beli,
lalalalalalalala

syafinaz said...

kin,ape susah2 N95 tu bg je kat sya. itu kan amalan yg mulia..kekekeeee

steady lah kin,E71 tuuuu...kelllasss kau!

kirana said...

sedekah kat saya ..dpt pahala :)

atty's said...

beshnya dpt hp baru..sedekah kat kty yg lama tu..huhuuhuhu h pku rosak..

iena hamdi said...

errr akak nak..

miss jiejie said...

ehem2..
saye adik nye ..
bagi orang aja la along !!!!!!!!!!!!!!!
sonang !!!
tutup kes !!
wakakakakakak