CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Monday, April 13, 2009

Urusan Kin Plak....


Entry nie memang tak boleh letak gambar.....


Bak kata pepatah, Kalo nak cerita kenalah ada gambornya sekali kan. Macam bukti jugaklah.

Kang kalo ko duk citer tapi habuk tarak, kena hentam plak dalam blog....

Kata sendiri punya kan, yang lu susah apasal.....tetiba emo sendiri





Tapi Kin amat happy bila urusan di Kampung Baru selesai.....


Bila keadaan dan ok dan segalanya didepan mata, barulah boleh publish kat sini kan.....

Rasanya dalam seminggu dua nie segalanya selesai kot, Insyallah.....

Korang tahu tak apa agaknya????


p/s: bila rezeki itu datang

6 comments:

atty's said...

tak tau ar kin..

cendawanintim said...

tak tau..tak tau!!tp nak tau!!

ai said...

kau buat bisness ye kin? errrkk..meh la singgah 'kedai' aku.. :) hihihi

rillys said...

apepun semoga semuanya sukses!

antalya said...

saspen nye..cepat la citer apakah urusan itu

mummysya said...

atty's - tunggu ya dear. akan kin khabarkan.

ai - bisnes kecil-kecilan jer...

cendawan - awak org pertama saya ym.

rillys - insyallah. TQ

antalya - hermm... tggulah dear. akak lagi tak sabar nie.