CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, April 22, 2009

Khusyuk


Betul ek spelling tu... lebih kurang lah kan...

Khusyuk dalam
DBP bermaksud Bersungguh-sungguh, Minat, Sepenuh Hati....

hehehehe!!!!


Mula-mula rilek dulu, minum air... Basahkan tekak...



Spaghetti bolognese yang di-order sudah sampai..



Makan dengan tangan, sangat melayu kan....



Wah!!!! beria-ia Aries'sya makan, mmg favourite dia nie....


Now dah dua-dua tangan sudah masuk......

Sempat jugak mulut dia duk pot pet menyampuk we olls berborak....



See....





Aries'sya memang minat giler spaghetti bolognese...

Dari umur setahun lebih dah pandai makan, dan sekarang bila masuk umur 3 tahun dah pandai order....

Minuman kegemaran pula Teh o Ais....

Alahai sayang.......


p/s: redha kalau lah hanya dia

5 comments:

antalya said...

sebanyak itu leh abes kat dia sorang ke?
p/s:syg kat baju cantik tu.konpem comot kan

~~ciklinn~~ said...

alahai comelnyer dierrr........

bagusnyer senyap jer ha mkn.... mmmg nampak berselera betull dia ha...

Nana.... said...

cute ariesya.. selera tgk dia makan spagheti..hehehe

mummysya said...

Antalya - boleh dear...

Ciklinn - mmg berselera dia...

Nana - hehehehe!!!

Cik Pah said...

tak pedas ker? amik ko dedua tgn dah masuk dlm itu pinggan..