CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, April 3, 2009

Dengki...



Kesian Aries'sya.... Aunty Su dengki kat dia coz beli bola bowling, sanggup dia gantung baju Aries'sya kat dinding....

Lepas kakak mandi, puas dia carik mana baju dia rupanya Miss Jiejie yang gantungkan. Hehehehehe!!!!




Nasib baik Aries'sya nie bijak, terus dia cariks kayu nak ambil baju dia....


Hehehehe!!!! Sangatlah kelakar masa dia duk jolok baju nie...Marah betul dia dengan Aunty Su, sambil pot pet pot pet....

Miss Jiejie, tak baek tau dengki kat orang... Dosa okay.....



p/s: punya rasa

5 comments:

nestumrasberi said...

akak dapat bayangkan camner pot petnye molot aries'sya sambil jolok baju...heheheee

miss jiejie said...

to nestumrasberi
mau nye tak pot pet..
macam 7 Eleven oooo !!
huhhuhu..i dengki skit je nok..
kuikuikui

zai@umiaiman said...

owhhh Aries'sya sgt bijak..:)

Tijah said...

wakakaka!! mcm kat nagoya jer nih. jolok kain 4 meter moiiii!!! acik jah mau tengok kainnn...

mummysya said...

nestumrasberi - boleh bayangankan ya... bising betul..

Miss Jiejie - dengki lah tu...

zai - Bijakkkkkk kan.

Tijah - ada potensi tu jah nak keje kat sana.