CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Sunday, April 5, 2009

Meeting


Tarikh nak langsung makin dekat.....

Maknanya lagi banyak persiapan nak kena buat.....

Tapi sebelum tu kita makan dulu. Mama & Papa ajak anak-anak, menantu dan bakal menantu pi Kayu. Biasalah, tempat lepak yang ada air cond.... Sejuk sikit.....



Sambil duk layan roti tisu, we olls discuss pasal hantaran.


Pihak kami akan berikan 11 hantaran berbalas 13 belah perempuan.

Banyak giler kan, jenuh lah kami nak buat. Tapi takpe, nielah jer abang yang kami adik beradik ada.... Lepas nie entah berapa tahun lagilah ada lagi majlis kahwinnya....




Memula katanya nak kena awalkan tarikh nikah coz tok kadi kat kawasan tu sangat bzzzzzz...

Kadi pun bz ya..... hermmmmm!!!



Apasal lak tetiba bertukar color nie....




Korang tengok, kat depan pintu pun dema sempat berbincang....


Nie betul-betul SERIUS nie....Hehehehe!!!!

Harap-harap dapatlah diaorang nikah hari Sabtu coz kalo Jumaat kena lah ambil cuti....

Abang Long, kitaorang tengah save cuti nie!!!!! hehehehe!!!

Oh ye, kalo ikutkan Abang Long kin akan bernikah hari Sabtu, 25 April 2009.

Langsung di rumah perempuan, Sabtu 2 May 2009 dan Majlis Menyambut Menantu 9 May 2009.

Hope segalanya berjalan dengan lancar. Amin.


p/s: hantaran belum siap....

3 comments:

cik wanie said...

wah tetapkan,
mesti kat kayu,
huk huk huk...

rindu nak mkn kat situ lagik,
hurm...
(bukan rindu pada org kat situ tau)
lalalalalallalalalala...

miss u akak:)

syafinaz said...

roti tisu tu wajib ye?sedap tgk u ols makan.walaupun hanye segulong tisu.hehe

mummysya said...

Wanie - ye ker tak rindu si F & D tu...hahahahaha!!!

Syafinaz - makan dgn penuh kasing sayang gitu konsepnya....