CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, April 2, 2009

Wanie & Din.....


Dari
sini we olls terus ke Original Kayu @ BTP.

Kalo ikutkan tekak, mmg tak boleh masuk nak makan kepala ikan time sakit-sakit gini.

Tapi kena ikut selera majoriti, yang sakit cuma Kin sorang jer......



Kami.... Masa nie dah order, tinggal tunggu lauk sampai jer.....





Kari Kepala ikan.... Sedapppppp.... Walaupun tengah sakit, tapi masih boleh rasa enak kepala ikan tu.

Harganya cuma RM65. Murah giler......





Lepas makan we olls ambil pencuci mulut..... Hehehehe!!!!

Roti tisu KLCC.... Kesian Wanie.... Si Din yang tengah pegang roti tu, sanggup berdiri tegak kat situ coz nak bergambor dengan si Wanie...

Hahahaha!!! Kalo tak caya, korang jengah nie & nie.

Wanie... I'm SOWYYYYY......


5 comments:

cik wanie said...

akak!!!!!

x suka tol tau,
mencik!!!!!
hik hik hik,
kata adk,
dia bloototh gambar tue,
kalau tahu,
wanie ckp jer kat abg zul,
x payah amik,
huk huk huk..

si angah sukalah nyakat wanie,
bluek!!!!!

Wahizah said...

wakakakaka..wahhhhhhh..tak sangka akk..wanie ada admirer eh..hensem pulak tu..misai nya menjadi pujaan hati wanie ke sya??..ngeh..ngeh..ngeh..

mummysya said...

Wanie - i'm soryyy....

mencik lah kalo berani... hehehehe!!! Jgn lupa kisah kat Lotus KLCC, sungguh memendam rasa okay...

Lalalalala...

wahizah - tu lah... Wanie taknak ngaku tu...hehehehe!!!

Kak, pujaan hti wanie amat memerlukan tepekkan make up khas. Jodoh sudah tertulis nampaknya...

cik wanie said...

hei!!!!
akak sya...
x molah,
bukan taste wanie lah,
x kan akak nak adik ipar mcm tue,
x molah!!!!!

huk huk huk huk..

nak nagis 4 SAAT...

syafinaz said...

hai kin..ari tu sya gi mkn kt mamak.pastu terase cam nk order roti klcc tu.tapi takut pulak nengoknye.heheee last2 order roti tisu leper je.xnk yg klcc.