CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, May 15, 2009

Hutang Tertunggak


Yusran & Hanum



Oh ye... Kin berhutang entry nie.....


Majlis Menyambut Menantu Sabtu lalu....

Maklumlah baru-baru nie dikejutkan oleh entry nie.... Oh ye, entry ini akan dipublishkan selepas entry Menyambut Menantu selesai..... Biarpun bertahun, tetap Kin tunggu....

Insyallah, sekarang dalam proses upload pics.... file sungguh besaq, makan jam nak tunggu okay...


p/s: entry berpassword

9 comments:

atty's said...

pengantinnya sama cantek sama padan..
kaler baju cantek aaaaar..

mummysya said...

atty's
alhamdulillah... 5 tahun bercinta, perang sebagainya...akhirnya bersatu jua.....
Chantek ya.... Nie dari SNS Anggun Collection.

Zaza & Haza said...

tak sbr nak tunggu kin post cerita pasal wedding tu..sikit2 sgt kin letak ni..gewamm..takpuas..hee tapi tau kin baru baik demam n sibuk.. take ur time dear...

lady D said...

wahhh kat tgh jalan tue posing...semoga bahagia hingga akhir hayat

Zuhaini said...

uih.. bahaya tu! dibuatnya terjatuh atas jalan raya! ... :)

anyway, semoga kekal ke akhir hayat....

mummysya said...

Zaza
Kin pun sebenarnya tak sabar nak publish... Tapi ada hal plak tetiba plus Kin pun tak sihat..
Zaza, thanks ya coz sudi menjadi pembaca tetap disini. Kin sangat hargainya....

Lady D
tu semua keje photographer ler...
Insyallah. TQ

Zuhaini
Mmg keje bahaya.... Tapi katanya UNIK...
TQ dear!!!

Ungku Nor said...

pompuan tu mang tak sudah2 ek Kin?sakit mental sungguh..

tahniah dapat adik ipar. sory akak tak pegi kenduri awak..akak kena chic.pox..;D

mummysya said...

Salam
Ungku Nor
Bukan saiko kak, dia dia sakit.. sakit tgk Kin bahagia...

Memanglah kebahagian nie tak boleh nak jamin sampai bila, cuma kalo dah tertulis satu hari nanti rezeki kita takde, nak buat camner kan....

Takpe, ada rezeki Kin jemput lagi....

Cik Wanie said...

wahai kakak ku sayang,
cepatlah update,
x sabar dah nie,
huk huk huk
(wpun diriku ada ditempat kejadian)
wakakakakaka