CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Monday, May 18, 2009

Isnin


Salam...

Hai nie Isnin kan!!!!...

Isnin nie lah hari paling boring nak gie keje... Malas nak bangun, malas nak buat pi keje... pendek kata nak buat apa pun semuanya Kin malas lah....

Cadang nak pi Sogo lunch nie, teringin nak makan NANDOS... Tapi malas plak nak jalan.... Kang berpeluh then penat lagi.....

Cable hp plak tak bawak, sekian....


p/s: overloads...

6 comments:

atty's said...

lama dah tak makan nandos..

Saidatulnissa Aina Umairah said...

a'ah mummysya isnin nie mmg malas dibuat yerk... sedap yerk nandos lama gak xmkn nie...

yong ibu chem said...

monday bluesssss..hehehehee

rillys said...

kang balik letih penat leh jadi lapar balik :D

mummysyafie said...

monday blues erkk.

nak petua tak?

saya kalau ada monday blues ni..saya akan pakai baju baru setiap hari senin..baru ada semangat wat kerja

kalau takde baju baru pun takpe..cari baju yang dah bersawang kan dalam almari tu..yang dah lama kiter tak pakai..

mummysya said...

attys
ye lah wak!!! Lama giler nie tak makan nandos!!

Saidatulnisa
hehehehe... malas dan lapar

Yong Ibu Chem
;)

rillys
betul..betul..betul

mummysyafie
hermmm.. petua nie sangat menarik.. harus kobak Mrhazizul tiap2 minggu kalo camgini...
hehehehehe!!