CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Monday, July 6, 2009

Layang Layang


Kami anak beranak ada hobi baru....
Sanggup bergegas seawal 5.30pm setiap petang demi bermain layang-layang.....

Besh giler.... Kami main kat Taman Pudu Ulu...



Layang-layang nie dah siap dengan benang sekali, beli sajer kat JJ Maluri...

RM5.90 sahajer.... Murah giler....


Aries'sya yang cadangkan untuk bermain layang-layang nie....

Kin dan MrHazizul mengikut ajer.....



Hehehehe!!! Aries'sya gigih menaikkan layang-layang sendiri... Muahahaha.Cute lah sayang...

Semangat Aries'sya naikkan layang-layang walaupon kami tahu takkan berjaya. Tapi syabas sayang.... Mummy bangga punya anak yang bersemangat!!!





Main layang-layang nie memang seronok, esp bila layang-layang nie dah terbang tinggi ke uadara.... Wah!!! rasa happy sangat....

Rasa puas....!!!

Tapi kalo tak naik, rasa macam nak
~!#$%^&**&@#$&... hehehehehe!!!


p/s: rasa apa kalau
kami tiada

11 comments:

rizz said...

wahh tomey je arisya hehee

mummysya said...

rizz
hehehe... akak pon rasa masa dia duk berlari tu sangat tomei....

Mummy Dasy said...

semangat Aries'sya..
betul kalau x naik kite yg naik hangin

alina said...

kin..mai main kat kepong prima lagik siok...

mummysya said...

Mummy Dasy
muahahaha
faham kan!!!!

Alina
ayooo...jauhnya, kat JB pon ok gak!!!
Ajak kak Guess!!!
muahahahaha

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahahaha yg last tue mmg betoi..sure rasa nk koyak2 jew lelayang tue ehehehe

mummysya said...

@nna
hehehehe!!!
semua semakin faham rasanya...

Mamamanja said...

mmg besh main layang2 nih
nak2 bila dia dah naik tinggi

lady D said...

tingin gak nak main, tp tgk mcm remeh je...

mummysya said...

mamamanja
mmg besh sangat...

Lady D
taklah..
senang bangat!!!

rillys said...

wah nampak mcm apaknya terlebih excited :D