CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, July 30, 2009

Nasi Pecel Lele Nusantara


Korang suka makan Nasi Pecel....Makanan dari tanah seberang....

Pics dr Cik Google





Kin ada satu tempat makan Nasi Pecel di Taman Kosas, Ampang... Shedap bangat.

Ko pilih jer ikan apa yang korang nak atau Ayam, kat situ jugaklah di goreng panas-panas... Ada ikan keli, ikan selar, ikan kembung dan macam2 lagi lah ada. Sambal gesek dia memang menyentap. Sebab apa Kin panggil sambal gesek, sebab dia pi gesek kat situ jugak...hehehehe!!!

Campuran tomato, lada merah dan ada lagi bahan yg dia gesek sekali....Dah banyak kali Kin repeat makan kat sini, masih kelupaan nak ambil pics sebenar....


Kedai nie betul-betul tepi selekoh t-junction.

Senang cariks, nanti kin tolong lukisan map ya.... Lagipon bab-bab lukis map nie, kena mintak tolong MrHazizul, dia pro sikit buat landmark bagai nie....

Cubalah, memang tak rugi sebab sedapppp....

U, tolong i buat map kesini....


p/s:penat baca buku utk Aries'sya, repeat ke 80x

14 comments:

Softtouch [Hanim] said...

tak pernah makan lah nasi pecel ni..mesti sedap. Sy suka trymakan makanan yg sy xpernak mkn sbelum ni..he he he

mummysya said...

Salam

hanim, cubalah...sedap....

berry said...

uihh..
cam sedap jeh..

Cath J said...

Telan liur org kat sini weiii...

^_^

mummysya said...

Salam

Berry

Hai dear... sedap... cubalah.

cath
hehehehe!! bagi panas sikit...

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

nasi pecal penah la ehehe huhuhu lazat jerk nampak

J@J@ / Bini The Rock said...

ahahahha...

tgk je pon dah meleleh air lior..

:q

alina said...

hahhhh..nak jumpe ktorg ek.Marila ....mari ..

momguess said...

ppuan
meh dtg cni
belanje aku ngn alina
ahaksss

rizz said...

kecoq lio

mummysya said...

anna
lazat tak terkata...

Jaja
cuba baru tau!!!

Alina & Momguess
jom, tarak hal... Bila???
sabtu ok nok?

rizz
hah???

KV said...

tak pernah try lah kin. Nampak cam sedap jer.

lily lotus said...

festime dgr..looks tempting

mummysya said...

KV
cubalah dear... bagi Kin memang boleh masuk lah...

Lily
yes!!! sangat mengiurkan...