CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Saturday, August 22, 2009

Puasa Pertama 2009


Alhamdulillah....


Puasa pertama berjalan dengan lancar....

Korang camner eks????

Moga-moga semuanya okay. Rasanya kali nie tak terasa sangat kepenatan walaupun seharian diluar, mengejar kesana dan kesini.

Kali nie awal puasa kin bersama keluarga Paksu Kin dari JB. korang ingat tak entry nie & nie. Amirul sekarang berada di Hospital Selayang dan sedang menjalani perubatan di KL.

Erm, esok pula nak kerumah MIL Kin di Semenyih. Tapi pagi ada beberapa hal nak diuruskan dahulu di KL.

Terawih??? Korang pi terawih tak???

11 comments:

Nik Nurehan said...

slamat bebuka/bebuka/bsahur ye kak ;)

Cath J said...

berbuka ngan apa tadi?? (menyibuk pulak..;-p)

lily lotus said...

salam ramadan sis...

Elyn said...

selamat berpuasa & selamat berbuke kin!!!

IdzaRis79 said...

saya pon risau kalu2 tokleh posa abih satu ari ni...
tapi,alhamdulillah...

yg tak sonoknya,kami sekeluarga dikejutkan dgn berita kematian bapak sedara pada jam 7pg semalam-hari pertama puasa...

arapink said...

selamat berpuasa kak kin :-)

Nana.... the only me. said...

Terawih? nampaknya nana kena tguu Zarra besar dulu la baru boleh pg lg.

hehehe

J@J@ / Bini The Rock said...

sElamat bersahur.....

Nana said...

kin, umah MIL kat semenyih?hehe..sama la kita..mgu depan hubby balik baru g sana buka pose.

Cik NeyNa said...

PegI...PeGi..
taPi maLam keDua Tu baRu maSuK raKaat keEnam..maTa daH giLer NganTok..
seBab terLebIh maKan...
hahaha...

Selamat BeRpuAsa anD buKak Posa..

rasp said...

i rindu nak gi terawih...
tapi harus tunggu si sapphire nie besar setahun dua lagi leh le kot :)