CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Tuesday, August 4, 2009

H1N1


Salam...

Sekarang nie kan musim sakit... Ramai yang kena demam, batuk sakit tekak dan selsema...

H1N1 pulak, korban kematian meningkat....

Doctor suruh kurangkan aktiviti outdoor. Semalam Kin pergi jumpa doctor, katanya sekarang nie musim demam dan ramai yang sakit. Clinic pun sampai pagi tak putus-putus orang....

Bahaya giler.....

Nak kuar pun takut, kalau tak kuar plak, semua benda tergendala....


p/: PMS Lor....

5 comments:

momguess said...

aku sokong kata2 mu itu kin
wekend aritu aku g nengok kelip2
tgh q tu aku terrrrrrrrbersin lahhh
boleh pulak sorang makluk ni
jeling kat aku
pastu blahhhh
igat aku bwk H1N1 ker
cheettt
poraahhhh

kalo aku bersin kat ko
ko rasa2 ko blahhh tak???

Softtouch [Hanim] said...

betul lah kin..nak kuar pun takut..abis xkan nk terperap je kat umah kan..skrg ni mmg penuh je klinik..klinik2 yg sebelum2 ni xde orang,tetiba ada prg plak..sy pun rase mcm bdn xsihat jer ni..takutla plak

mummysya said...

Momguess
takde, Kin tadah jer muka Kin. Akak bersin lah samapi akak puas!!! sebab Kin tahu, akak tak pembawa H1N1...

muahahahaha

Hanim
betul tu dear... Nak kuar pon rasa tak selamat....
masalah besar betul kan...

aRe_uDear said...

Yerlahhh.. wabak melanda.. sume kene berhati2 skrg okeyy..jalan2 pakai mask lebih baik mencegah dlu..

*Pstt.. Momguess sure sumer lariksss punye kalo cnggitu keadaan skrg nih hahaaa...

EIJAM'S FAMILY said...

a'ah betul mummysysa.. seram kan dgr semua nie.. semlm i pgi klinik pun ramai org kat klinik doctor pun ckp dr pakai xputus2 org dtg...