CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Tuesday, August 18, 2009

Nama Saya Nur'iel Hannie Aries'sya


Helloooooo........


Hari nie saya sangat happy sebab Mummy saya bawak pi karaoke.....


Saya suka pegi Karaoke sebab boleh menari dan menyanyi....


Saya chantek tak???



Lagu kesukaan saya ialah Ketahuan from MATTA....Aunty-aunty semua suka tak lagu tu???

Nanti Mummy saya citer pasal karaoke nie ya....

Jumpa lagi.....


p/s: hati-hati ya

18 comments:

ratna said...

suka tgk gambar yg no.3 tu.. sgt comel.

Hezesuze said...

haha sejibik cam muka bapak dia...huhuhuhu

ishhh karok xajak ahkak ek...sengal tau!

n0n0n said...

chomey nye anak akak ni....pandai dah ke nyanyi?jom berduet ngan pakcik jom...wakakakaka

Softtouch [Hanim] said...

ariesya sangat cantik sayang...budak2kan mmg suka lagu matta nie, sama mcm anak sy..xmuak2...:)

momguess said...

mummy ariesya pandai nyanyi tak???
ker cume dgr org nyanyi jer???

Cik Wanie said...

kadang2 berkaraoke bersama keluarga lebih meriah & afdal,
x perlu nak ajak ramai2,
sbb nanti susah plak,
depan baik mcm malaikat,
kat belakng YA ALLAH TUHAN saja yg tahu...
(dah selalu kena)
apa yg penting keluarga diutamakan dulu,
apapun ariesya mmg best bila berkarok,
siap joget2 bagai,
mcm aunty wanie & aunty su dier...
ops mummynya pun sama...
(lupa nak rakam saat2 itu)

Elyn said...

hamboi ni mesti ade bakat jadi penyanyi ni!!!

atty's said...

bagus..kan u..karok bawak anak..nanti bila nak karok lagi..?

kat tinga den nie dalam pala den nie .ari2 di kocok2..wahahahhaha

EIJAM'S FAMILY said...

seronok tgk si ariessya nie.. name sedap

lady D said...

hehehe...knp ek budak2 suka benor lagu MATTA ketahuan tue ye...anak lady D pun dok suka lagu tu gak...."o o kamu ketahuan..."

[-suziey-] said...

HOHO..NI LA PARENTS BOREK ANAK RINTIK..BAKAL PELAJAR AF NI..EKEKEK:d

mummysya said...

Ratna
Aries'sya feeling lebih tuh!!!

Heze
Anank pompuan ikut ayah sejuk kak!!!

Takde sengal mana pown!!! sajer jer tak ajak!!!

Nonon
Aries'sya ON ajer tuh!!!

Hanim
sama eh!!!

Momguess
pandai kak, apasal ko tak caya eh!!! Cuma nada dan deruman suara tu, sendiri mau ingatlah....
muahahahaha
rindu lah kat akakakkkkkk!!!

Wanie
saat itu ada siaran langsung, takde ulangan dik!!!

Elyn
biasa2 jer... sekadar nak release tension gitu...

atty
hahahahaha... Kocok lagi kak!!!

Eijam
TQ!!!

Lady D
samalah anak2 kita kan....

Beautiful Disaster said...

kecit2 da pandai g karaoke yer..

masviona said...

huhuhu ariesya mmg best...ahakssss pandai ikut rentak....joget² hikss....so cute

muka nak femfuan ikut ayahnya kata org bagus....sejuk gitu kan....:)

zai@umiaiman said...

bestnyer gi karok.. bila nk ajak aunty plak..

Kaseh said...

alalala sgt comel... sure beria dia nyanyi tuh..hehe

rasp said...

ala sis, takde ke video ariesya nyanyi...mesti best!

mummYaeesh said...

o o aku ketahuan..pacaran lagi dengan dirinye..o o!

ala comeynye...