CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Saturday, August 1, 2009

Kesian Sungguh!!!


Korang tengok berita.....
Dasyat kan KL tengahari tadi.....

Ishhh!!! dah macam tengok berita luar negara plak Malaysia nie kan....

Tadi Kin nak ke Hartamasa from Cheras pukul 2.30pm sampai Hartamas 5pm... Bukan main jammed lagi.....

Kesian tengok peniaga yang duk berniaga sekitar Masjid Jamek, Pasar Malam Jalan TAR, habis kedai mereka sasaran orang bersembunyi dari FRU. Pasar Malam plak, habis makanan diaorang rosak dek gas pemedih mata...Sogo pon tutup weiii!!!

Apasal lah jadik macamnie, kacau periuk nasi orang tau... Gunalah saluran yang betul....Kesian diaorang nak cariks duit, esp hari minggu camnie....

Apapapun, fikirkan masa depan anak-anak kita nanti. Sanggupkah kita lihat mereka hidup dalam keadaan kaco bilau gini....

Plan hari Sabtu sudah GAGAL, walaupon berita baik sudah ada...

Rezeki bulan puasa kan.... Bulan penuh rahmat.....

Alhamdulillah....

8 comments:

Cath J said...

Tadi ke??? waduh... I tadi kat KL juga.... jam gillerrrr...

mummysya said...

A'ah... Kin tak lalu KL, tapi nak ke Hartamas 21/2 jam

Balik tgk TV, ada rusuhan....

[-suziey-] said...

aah mmg jem giler..dr dpn my house dh jem smpai ke jln tar..mmg bangang la org2 ni..xpk org lain..yg paling bangang ape yg dorang nk ek..utk sape dorang buat sume ni ek..hmmm...nk jadi cam thailand kot

mummysya said...

Suziey

Yelah kan. Apa yg diaorg dapat pon, dapat sakit adalah....

Masing2 nak tunjuk handal, bukan tak boleh guna saluran yg betul pon....


Malaysia pon dah tak aman.... Melayu kita plak tu!!!! Apa nak jadik lah kan...

Zareda Norman said...

kengkadang dorang berhimpun tu tak havoc pun tapi org yang menjaga org berhimpun tu yg bikin havoc..

alfa juliet said...

ntahlah donia ni makin kacau bilau..harap masa depan anak2 kita tak mcm ginilah..tlglah jauhkan semua ini

mummysya said...

Zareda
entahlah kan... pilihan tu kita yg buat....

Alfa
tulah, risaukan zaman anak2 kita nanti...
kesian mereka kalo nasib mereka sebegini nanti...

atty's said...

kty nak balik dr opis kol 10..jem gilos..kt kajang pun masa tuh ..huhuhuh.