CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, September 17, 2009

Aries'sya Raya Sakan....

Kasut Aries'sya lagi.....


Sakanlah anak dara kin beraya tahun nie....Alhamdulillah, rezeki-rezeki...

Memanglah semenjak ada anak, apa sajer barang untuk dia mesti diutamakan dulu. Barang sendiri jatuh no 2. hehehehehe!!!

Semalam kin duk jalan-jalan, sekali ternampak kasut nie. Teringat masa shopping kat Pavillion, kami berkenan yang ini juga cuma takder saiz nya....

So rezeki shopping lunch semalam, jumpa akhirnya....


p/s: x sabar nak cuti...

5 comments:

~mamazahra~ said...

sama lah pulak ngan kasut raya zahra.hee :)

atty's said...

memang lawa..mesti comey je ariesya pakai ..dah sehat ke lom ..ariesya.

mummysya said...

MamaZahra
yer ker??? Besh!!!

Kak Ty
dah kak, alhamdulillah...

efamaira said...

waaahhhhh... cantek bangat.. harus di cari satu tuk dak kakak ni.. tp round2 ari tu tak la plak nmpk.. adeehhh..

p/s : lame tul la tak tggl jejak kat sini.. hehe..

lily lotus said...

aduhai..pink lah pulak! same taste dgn auntylah..hehe