CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, September 3, 2009

Berbuka di Teratak MV.Com


Hari Isnin, Kin dapat jemputan berbuka dengan team MV.com


PS nie call awal giler, hampir kul 1.30pm. Masa tu Kin dengan MrHazizul baru otw balik dari pasar.... PS, lain kali call kul 6.30pm boleh! Hehehehehehe!!!!


Nasi tomato, Kak Ty & Lisa tak dapat join. Memang rugi tak dapat rasa nasi yg sedapppp nie, bubur lambuk pon ada....


Tuan tanah rumah.....


Berborak dulu sementara tggu waktu berbuka...


Riuh budak-budak nie main, sampai gaduh-gaduh....hehehehe!!!


Ida pun ada, masa nie Ida dah nak balik.

Kin dah rupe orang dalam pantang plak kan... Muahahahaha!!!


Lepas berbuka, borak punya borak dah nak dekat kul 10pm. Tapi kami belum habis disini, ada plan nak pi jengah si PINK jap...


Kami...

To team MV.com, terima kasih jemput kin sekeluarga berbuka bersama ya.

Makanan memang shedap terlampau, esp bubur lambuk tu. Siap bekalkan untuk si Lisa lagi.

Lain kali jangan lupa jemput kami lagi ya....


p/s:seharian yang penuh

5 comments:

atty's said...

rugi ar tk dpt pegi..takde rejeki..huhuuhuhuh..clash ngn umah mak kty lak..

zai@umiaiman said...

jemputan cm ni dapat mengukuh kan ukhwah kan

momguess said...

wahhhh ko!!!!!
mkn jer erk

masviona said...

huhuhu makanan banyak sbb diorg nih semua dtg bawak makanan......:)

tq sbb datang

eedany said...

Bestnya buka puasa ramai2 macam ni.

menu pun spesel oh... best...best!