CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, September 17, 2009

Tarbush

Semalam Kin berbuka di Tarbush...

Tapi kali nie cuma yang ada Kin, MrHazizul, Aries'sya, Jiejie & Zulhafek.

Mama, Papa & Elaine ada undangan berbuka di Dewan Perdana...

Cuba tengok, apa yang kin jelingankan????

Melihatkan makanan yang super banyak yang cuma untuk 2 orang Arab... Ooooo, sah lah orang Arab nie kuat makan kan, sekali ambil samosa 5 ketul....Muahahahahaha!!!

Kin nak telan 2 ketul pun rasa dah sarat, niekan plak 5 ketul koo....:)

Kin suka berbuka di tarbush nie sebab, Samosa dan begedil yang shedap terlampau....


Oh, budak nie dah sihat sikit, Alhamdulillah.... Batuk & Selsema yang dah kurang sangat, terima kasih pada semua yang mendoakan Aries'sya, kin hargai sangat.....



Daddy & Aries'sya


Sengal!! Miss Jiejie dan Zulhafek....

Hummus nie adalah fav kin....Shedappppp....


Pose dengan Si Unta Kecil.

Nampak tu, dia dah pakai kasut
baru.... Katanya chantek sebab color PINK. Nasib baik xder Purple kak!!! hehehehe!

Oh ye, buffet ramadhan di tarbush nie cuma RM63.25 seorang. Makanan memang cepat kenyang sebab cuma ada ayam dan kambing yang dipelbagaikan masakkan.

Manisan memang banyak dan kalo sesiapa pencinta kambing, sinilah tempatnya...

3 comments:

EIJAM'S FAMILY said...

sedap2.. yummy.. SELAMAT HARI RAYA yerk mummysya..

farish sinclair said...

kt sg wang eh kak.hehe slmt hr ry

n0n0n said...

kambiiiiiiiingggg.....yummyyy....bila la aku nk try kambing tarbush ni...ahaks...comey arr aries'sya ngan unta tu...jgn makan unta tu lak ye...wakakakakaka