CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, July 3, 2009

Shawl


Korang suker tudung lilit-lilit tak???








Kin suker shawl, boleh lilit coz nampak creative....

Tapi pastikan anda lilit dengan betul, jangan sampai terlilit hingga tak boleh bernafas ya....

Cen, insyallah dalam masa terdekat nie Kin tinjuk cara nak lilit tudung ya..... Hehehehe!!! Kin pun bukan pandai sangat, janji terlilit dan terletak dikepala, kira okaylah tu.....

Cen, awak sihat tak?? .... Amboi!!! shopping sakan dapat bonus ya.....

Nie shawl terbaru yang Kin beli sesiapa yang berminat boleh inform Kin ya. Email @ syikin66@yahoo.com ya....


p/s: Ayu, dah siap.... kain batik next week ya...

10 comments:

Masy said...

1st time tinggal komen ni hihihhi gara2 terliur dgn shawl yg menggiurkan hehe

rizz said...

wahh byknye shawl hehe cntek2 kak:p

Mama Mya said...

banyak nye shawl.. kita pun suka tudung lilit2 hihihi

syafawani said...

lawanya..brapa ae?

Hezesuze said...

akak pun bleh ajo kin cara2 lilit2 ni....huhuhuhu

ade ler pengalaman ckit...

Faizah_Haris said...

wahh cantik2 ler kin....bli kt ner ek??....SUKA tgk org lain PAKAI...ehehehe....nak pakai takleh....nampak beno ke bam bam nan ku...ahaksss...

kin,
nanti tunjuk laaa shawl2 yg kin pakai tu ek...

Zuhaini said...

banyaknya tudung...

saya pun suka tgk org pakai, saya x reti pakai.. hihi :)

*syafinaz*me,my self and i... said...

cantik2 corak.teringin nak pakai.tapi tak sesuai dgn muka la.dulu pnh try.huhuuu

niza said...

cantek2 shawl nih...tp ku klu lilit2 harus nmpk lg tembam...uhuhuh...

mummysya said...

masy
:)

Rizz
chantek... boleh letak kat leher....tapi jgn dililit plak!!!
muahahahaha

mama mya
samalah kita.

wani
murah ajer dear...

kak Suze
kak, buatlah entry pasal lilit melilit tuh!!!

Faizah
nampak bam-bam sangat ker...
alah!! takpelah kan..

Zuhaini
kin mmg suka tudung lilit nie....

syafinaz
apasal plak???

niza
taklah dear....