CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Tuesday, June 16, 2009

Dulu Lain Sekarang ????


Nie bukan WANTED tau.... hehehehehe!!!!



Wowww!!!!!! Korang kenal saper nie.....

Haruslah kan..... Nielah rupa Kin masa hari pertama report duty ke BNM. Lebih kurang 6tahun yang lepas.....

Beza tak dengan sekarang.... Kawan kin kata, masa nie macam budak sekolah.

Haaaa!!! Jangan cakap Kin perasan plak, bukan kin yang cakap tau.... Kalo tak caya tanya Kak Ayu B..

Tapi masa nie nampak macam comot sangat kan...... Muahahahaha!!!


p/s: comot pun ada orang suka tau......

6 comments:

alfa juliet said...

comel jugak kin..hehe

nestumrasberi said...

ha ah kin cam budak pom five je..
tapi skrg lebih vogue...
akak suka tengok kin pakai tudung masa besday wanie tu nampak sweeeet sesangat.
beli tudung tu kat mane????

momguess said...

hahaha
cam budak baik jer
muka tanpa secalit makeup
-momguess-

Deqna said...

Wah dah 6 tawon yer? Kejap jer rasa.. saing2 gak lah kita yer.. saya lak dah 7 tawon..
pun masa mula2 masuk dulu pun cam comot gak..hehe

Ceera said...

skang pun macam bdk sekolah apa, hehehe...

mummysya said...

alfa
comotlah dear...hehehehe

nestumrasberi
tudung tu dari ARZU kak.

momguess
mmg budak baik lah kak!!!

kenapa? tak percayalah lah tu kan...

Deqna
kita nie comot baik kan dear...

Ceera
alamak, nak nyorok plak rasanya...
malu akak tau!!!

hehehehe