CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, June 19, 2009

Segar Bugar


Dah hampir pukul 1.30pagi.....


Agaknya korang mesti dah lena diulit mimpikan....

Wah!!! syoknya tido peluk bantal...... Eh!!! Peluk bantal jer ker???? Boleh caya ker nie????



Tapi Aries'sya masih lagi segar bugar..... Budak nie timing tido dia dah lariks....

This week asyiklah tido pukul 5pagi.....Alahai!!!! Apa nak jadik nie....

Nasib baik Nanny, Miss Elaine dan Miss Jiejie ada. Kalo Kin berjaga sampai kul 5pagi, kul 6pagi dah nak bangun..... Maunya jadik ZOMBIE mummy kat office!!!!

Korang ada idea nak bagi dia tido cepat tak. Kalo setakat padam lampu, senyap sunyi dah tak jalan dah!!!!


p/s: Aries'sya oh Aries'sya

5 comments:

nestumrasberi said...

waduh kol 1.30pagi still snapo peace bagai. aries'sya tido siang lama ke kin?

*syafinaz*me,my self and i... said...

kin,plg lewat dia tido kul brape?sape melayan dia?

lawaklah ariesya..

danishahumaira said...

rasanya dia suka tido dekat2 maghrib ye, n bangun pukul 9 @ 10 malam, betul tak Kin,susah tu kalau nak siang tu cuba suruh dia tido dlm pukul 2, everyday lama2 ok la tu,

~ Lady ell ~ said...

biar je dier main sensorang..agak2 dia bosan takde org layan,tido lah tu.. :)

lady D said...

amboi tdo pkl 5 pagi??? nengok bola ke arie'sya....mau lebam bijik mata klu x tdo sampai 5 pg.hikhikhik