CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, June 26, 2009

Singgah Semenyih


Kami menghantar MIL pulang.... Dari kuang ke Semenyih hampir 2jam. Mangkuk punya jammed lah....

Nasib baik kete MrHazizul auto, kalo kete kecik akak maunya keras kejung kami laki bini dalam kete.

Rupanya, semua adik beradik MrHazizul ada dirumah. Makanan dah siap sedia, Kin tak makan pun coz hati meruntun-runtun mau pulang mejenguk sikecil ku....



Lapor ya bang????



Besar cap Gajah udang nie.....



Amboi, syoknya dia makan ya..... Lama plak tu, Kin duk bebel suruh lekas sampaikan SIL kin goreng ikan bilis boleh kan Kin tak sedar dah hangus......




Muahahaha bukan salah akak tau.... Akak pon tak tahu ikan bilis tu tengah berenang dalam minyak panas tu....

Jangan salah sangka, nie bukan keje akak.... FYI, akak pandai masak tau... AWAS ya anak-anak... Yer, yer sila menyampah tapi ini adalah satu kenyataan...

Kalo tak caya, ada beran kita masuk pertandingan masak- memasak..... Hehehehe!!!

Dari Semenyih kul 9.15pm, sampai Maluri ngam-ngam kul 10pm....




Terus hugh and kiss Aries'sya sampai lebam........

owhhhh... Rindunya..... hampir 12 jam mummy tinggalkan kakak.....

Mummy sayang kakak banyak sangat tau......


p/s: anugerah terindah

6 comments:

The Biggest Loser Team said...

phew.. kalau zaza ada anak secomel ariesya tu dah tentu2 rindu n balik dari mana2pasti kena gomol...

atty's said...

mesti aries'sya rindu kan mummy dia jugak ..

nestumrasberi said...

mak aihh besor bagak udang kotiaw goreng tu..terliur dah ni
apepun aries'sya adalah tercumel dan tersheksi

Hezesuze said...

mmg naluri si ibu kan..xleh tinggalkan anak lama2...kekdang wlpon sekejap tp terasa lama ya amat kan...

Zue(Juju) said...

sgt cute aries'sya...mcm mummy dia jugak :)

mummysya said...

TBLT
hehehehe
biasa-biasa ajer...

atty's
mummy dia yang over

nestumrasberi
nasib baik kin tak makan udang, kalo tak maunya licin kin sorang habiskan

sheksi ker??? hehehehehe

Suze
tu pun masih ada ibu yg sanggup buang anak kak kan....

juju
ermmm... mummy pon tumpang sekaki gak....
muahahahaha