CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Friday, August 14, 2009

Brooch


Sticky Mode Ya Anak-Anak - Scroll Down For New Entry




Korang suker brooch tak, kalo suka sila lah usha-usha memana yang berkenan dihati...


Brooch nie kin dapat semalam from SIL kin. Dia minta Kin jualkan dengan kawan-kawan. So kalo korang berminat silalah email pada Kin ya.


Harga sepasang RM15 sahaja...




Memacam color ada, so kalo berkenan sila lah email atau YM kin pada syikin66@yahoo.com..

Selamat Bershopping...


p/s: baju belum jahit....

5 comments:

tasyanadia said...

nk yg warne pink.purple n pink hitam tu ek

masviona said...

nak book yg hijau lite tuh satu....smlm nape tak tunjuk kin kalu tak dah leh amik smlm kan....hiksss

mummysya said...

Tasya
nak tiga2 tu ker dia
email akak kat syikin66@yahoo.com ya.

Mas
baek. dah simpankan.

tasyanadia said...

aah nk yg tiga2 tu
nk wat rayer
hehehehe
nnti byr gne akaun yg aritu ek

mummysya said...

Tasya
sms kak kin alamat sekali lagi ya coz akak dh delete...

hehehehe, nanti akak reply sms tasya ya.