CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Thursday, August 13, 2009

Pelik


Minah nie kan, pelik tau....


Kekadang kena betul-betul perhatian apa yang dia buat....

Masa nie Kin sibuk susun mainan dia, tetiba dia senyap jer...



Kin tanya dia "Kenapa kakak macam tu"


Selamba jer dia jawab " Takde aper, kakak tak buat apa-apa".....

Hahahahaha!!! Kakak tak buat apa-apa, maknanya Kakak ada buat sesuatu.....




Lepas tu dia cakap lagi "Kakak lukis kat sofa Nanny jer!!!"...

Muahahahaha!!! Habislah Mummy kena ganti sofa Nanny kak...

Adoi!!!!! Kakak-kakak, berganti sofa barulah raya nie Nanny ko, tak pasal-pasal kan.....



p/s: agak-agak cuci okay tak??

21 comments:

zai@umiaiman said...

alahai dah ler sofa putih..
sama cm anak kiter aiman tu... bila senyap2 jer mesti ler ader yg di buat.. hihi budak2 memng cm gitu kot kan..

mummysya said...

zai
hehehehe!!! tu yg payah coz color putih nie..

budak2 kan...

Ceera said...

hehehehe...
boleh jadik pelukis besar kang nie..

*ayu* said...

boleh kot cuci..
huhuhuhu..

mummysya said...

ceera
a'ah... kalo gayak gini selalu habislah akak...

Ayu
tulah, dh cuba tak boleh...

prebetsabu said...

kalau damia tgk tu, sure si kakak tu kene sound ngn daia "ayok ahaa tak tau,," sambil tangan dok wat tanda bersalah tuu.. hahah

*boleh cuci kot ngn air sabun.. or ko gi je kat kedai perabot, dia kasik cuci ngn sofa baru hahha

n0n0n said...

mmg best tul...len kali akak suh la conteng dinding tu...wakakaka...anyway comey anak akak ni...

nasazfrog... said...

hihihi.. padah dia lukis kat sofa... mama be cool ok..:)

mummysya said...

PS
hehehehehe....

nak suruh aku beli baru lah tu....

Nonon
nakal jugak tuh!!!

Naz
pandailah kan!!!

masviona said...

ahaksss...oklah tuh leh dijadikan alasan utk nanny ariesya pujuk papa beli sofa baru....hiksss

leadleedeea said...

alahai sayang nye sofa tuuuuu...alah, ganti jek ngan yang baruuuuu...baru la meriah raya tahun ni...heheheehhehe~!!

Mummy Dasy said...

hahaha xde wat ape2 ye... dah lah sofa tu putih conteng lak merah... gambo ikan ke tu aries'sya...merasa nanny sofa baru ye,,

rasp said...

sempena raya nie dia nak soh ganti yg baru tu,
sebab tu "diconteng"...
tapi kalo tak ganti...
"seni" namanya tu :D

J@J@ / Bini The Rock said...

wohohoho!!!!......

Kin, gamba ape tu? cam gajah jerkkk!!

aduhaiii, dah pandai melukis, kena pantau la cukop2 arisya tu...huhuhu!

mummysya said...

Masviona
hahahaha...
bijak kan Aries'sya, taktik hari raya gitu

leed
taktik lama tuh!!! heehehehe!!!

Mummy Dasy
akan difikirkan, tampal boleh!!!

Rasp
seni berzaman kak sis!!!

jaja
tahu takper!!!
huwaaaaaaa

qyla said...

cute ariesya kuakan lidah die..

terpaksa la tukar sofa raya tahun nie yer..

ihhiihhihi

;)))

mummysya said...

qyla
hehehehehe!!!

rizz said...

ahahha leh cuci tuhh

Softtouch [Hanim] said...

cutenya ariesya duduk bersimpuh..comel...

adoyai kakak..mau nanny dia menjerit tgk sofa tu...he he he..sofa barulah nanny raye nie...

Mama Qaseh said...

Alahaiiii dia wat muka comelll lak kan pas mngaku conteng sofa nanny tue hehe sabor jer tau..ada cra tak kn nk hilangkan bekas conteng tue..sofa rmh sya tp wne merah pun dak Qaseh dh dok main lukis2 huhu

atty's said...

wakakakak..ariesya.. takdpt nak conteng muka kusi nanny lak..takpe..this saturday..jon ramai2 tolong nanny pilih sofa..