CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Google
 

Wednesday, August 19, 2009

Gediks + Gatal Gatal


Si Gediks Kin nie kena gatal-gatal.... Ekceli Aries'sya memang ada masalah kulit sikit. Taklah teruk tapi agak sensitif jugaklah...


Tat why rumah Nanny takde kucing or carpet..Korban Terpaksa demi cucu dan anak.... Anak tu akak lah dik...Muahahaha!!!


Masa nie dia suruh Kin snap pics dia, siap cakap "nanti Mummy masukkan dalam blog tau"...

Baik Sayang.... :)



See...

Maybe korang rasa tak banyak, tapi kalo dibiarkan takut melarat plak kan...

So dah lebih kurang 3 hari gatal-gatal nie, Kin bawa ler dia clinic dengan syarat dikenakan oleh Aries'sya. katanya, Kakak nak ubat sapu jer tapi NO ubat makan...

Eceh!!! request plak ya....

Ada jugak ubat makan untuk tahan gatal, tapi syarat sudah tertulis kan... Ubat sapu jer lah jawabnya....

Btw, semalam Kin tengok gatal dia dah kurang sikit. Alhamdulillah....


p/s: wanie dah balik....:(

13 comments:

n0n0n said...

amboi si kecik ni....demand lak beliau....kekekekeke....ubat sapu pn ok gak kak...lg bagus sbb direct ke kulit...mkn ubat tahan gatal ni bukan elok sgt pn...

Hezesuze said...

amvoiii kocik2 da pndai ajar mummy dia ek xmo mkn ubat kekdahnye...haisss!!

tp kin jgn dibiarkan ikut kata anak...jgn dimanjakan sgt...kene ajar dia menurut perintah ibu bapa...huahuahuahua...

p/s maklumla baru sorang anak kan...layannn jeler...ekeke

Cik Wanie said...

hik hik hik,
owh rasanya masa nie lps kita g dinner sesama tue kan,
hurm....

ala x molah sedey,
nanti 2 minggu lagik kita jumpa kannn,
miss u so much along!!!!!!!!

atty's said...

aries'sya cam untie..untie ni pun kulit alergic..hehehehe

momguess said...

baik ko rawat kulit ariesya tu kin
kan takut melarat pulak
dah lah ppuan
takut besar2 bf nengok
kena potong hantaran
ahaksss

Kaseh said...

waahh ada syarat2 lg tu..namo mkn ubat ye...hehe tapi atleast dia nak g kinik n sapu ubat tu pun dah ok...betul ckp momguess ..kena jaga kulit betul2..sok hantaran kena diskaun..hehe tapi ariesya tetap menten comel

lily lotus said...

sian dia..tp smpt demand lg ekk..takpe asalkan dia cpt ok

nasazfrog... said...

bijak...bijak... siap mintak mama dia masuk kan lam blog tu,,, :)

Mama Qaseh said...

Alahai ciannya laa dak omel nie kna gatal2 yea cayang..untung dia nk jgaa pi klinik kan Kin..
Tp siap request tkmo mkn ubat hiks..Memg bijak budak2 skang kan..
Suh amin pic lagi msuk blog..clever laa Aries'sya nie..

Elyn said...

heehhh masak la omak nye nk layan..... siap mntk ubat yg x mkn tu!!! pandai tul sya ni ek...

mummysya said...

nonon
hehehehe!!! Memang kuat DEMAND!!!!

Heze
terima kasih atas nasihat!!!

Wanie
hehehehehe!!!
speechless

Kak Ty
a'ah, kin pon begitu juga...

Momguess
a'ah, dari 50K terus jatuh 70K.. mak aiii... jauh tu kak!!!

Kaseh
akan kin take note on tat!!!hehehehe!!!

lily
tulah kadang2 ada benda yg kita terpaksa ikutkan demi kebaikkan dia...

Nasazfrog
mulut dia yg bijak pot pet!!!

Mama Qaseh
tulah, atleast syarat dia tu boleh diterima pakai kan....

masukkan dlm blog yg tak tahan tuh!!!

Uncle Dol said...

kesiannya dia.. get well soon ye aries'sya..

Softtouch [Hanim] said...

amboi pndai minta snap pic n suh letak kat blog...he he he..alergic lah tu kot kan kin...alhamdulillah dah elok sket gatalnya